Reputacijos Internete Valdymas

Reputacijos internete valdymas yra nauja paslauga pasaulyje. SEO.lt pirmieji iš interneto rinkodaros įmonių pradėjo šią paslaugą teikti Lietuvoje.

Kas yra reputacija internete

Vienas iš pagrindinių interneto tikslų yra nevaržomai keistis informacija, kuri yra paremta žodžio laisve (kiekvienas asmuo gali laisvai reikšti savo nuomonę ir žinias). Esant tokios informacijos sklaidos sąlygoms, atsiranda skirtingų tam tikrų objektų vertinimų. Dažniausiai tai teigiami arba neigiami vertinimai, kurie turi įtakos asmens ar įstaigos reputacijai. Dar reputacijai turi įtakos tam tikros informacijos buvimas/nebuvimas. Tokiu būdu, bet kas, ką pasako eilinis interneto naudotojas viešai, turi vienokios ar kitokios įtakos objektui apie kurį kalbama.

Reputacija internete dažniausiai yra teigiama, tačiau kartais gali kilti ir poreikis skleisti neigiamą informaciją tikslingai. Bet kuriuo atveju, tai labai komplikuota sritis, kurią geriausiai patikėti profesionalams. Reputacija paprastai rūpinasi įvaizdžio specialistai ir SEO paslaugų teikėjai.

Kas yra reputacijos internete valdymas

Reputacija internete yra formuojama sąmoningai arba organiškai. Dėl to natūralu, kad yra ir teigiamų pasisakymų, ir neigiamų. Reputacijos internete valdymo esmė – padaryti taip, kad pirmame paieškos dešimtuke esantys rezultatai būtų arba neutralūs, arba tik teigiami. Kur dingsta neigiami atsiliepimai apie asmenis ar įmones, straipsniai, citatos, socialinių tinklų įrašai, komentarai? Jų ištrinti nesiimant teisinių priemonių nelabai galima, tačiau galima tokius rezultatus „nustumti“ gilyn tarp paieškos rezultatų. Atlikti tyrimai rodo, kad net 70 procentų lankytojų spaudžia tik pirmus 5 paieškos rezultatus. Į antrą puslapį nueina kiek mažiau nei 5 procentai lankytojų, o į trečią paieškos puslapį – mažiau nei 1 procentas. Tai reiškia, kad neigiamą įtaką daranti informacija, esanti antrame ar trečiame Paieškos puslapyje greičiausiai nesulauks tokio didelio dėmesio. Jei pirmieji 10 rezultatų yra teigiami, formuojama teigiama reputacija.

Kaip vyksta reputacijos internete valdymas

Reputacija internete visų pirma yra akylai stebima. Esant tam tikriems pokyčiams, Klientas visada nedelsiant informuojamas, tariamasi, ką kiekvienu atveju daryti.

Jei yra reikalinga „nustumti“ neigiamą žinutę, tai daroma paprasčiausiai „iškeliant“ kitas teigiamas žinutes. Pavyzdžiui, viename populiariame naujienų portale pasirodė neigiama informacija apie įmonę arba asmenį. SEO.lt iš karto klientą informuoja apie tokį faktą. Toliau imamasi veiksmų – surandamos visos teigiamos publikacijos ir pasistengiama, kad jos būtų aukščiau už tą vienintelę neigiamą. Tokiu būdu neigiama informacija nėra prieinama didelei auditorijai žmonių, kurie galėtų įtakoti asmens ar įmonės viešąjį įvaizdį. Teigiamos informacijos „iškėlimui“ naudojami klasikiniai SEO principai ir būdai – kuriami specialūs informaciniai resursai, optimizuojami ir pasiekiama, kad jų pozicijos būtų aukštesnės.

Kam reikalingas reputacijos valdymas internete

Reputacijos valdymas internete yra reikalingas politikams, viešiems asmenims, visuomenės veikėjams, šou verslo žvaigždėms, sportininkams ir t.t. Taip pat reikalingas įvairioms organizacijoms – tiek nevyriausybinėms, tiek valdžios institucijoms. Reputacija internete svarbi ir įmonėms, bei jų vadovams, nes nuo to priklauso verslo sėkmė.

Susisiekite su mumis ir pakonsultuosi Jus asmeniškai apie reputacijos valdymo internete naudą ir pačią paslaugą.

Klauskite - atsakysime!

Siusti klausima